سفارش تبلیغ
صبا ویژن

4 نکته بسیار مهم که پیش از انجام لیفت بینی حتما باید بدانید

روشهای بدون جراحی یک جایگزین جدید و هیجان انگیز برای بیماران علاقمند به تغییر شکل بینی به فرم دلخواه می باشند. مزایای این روش عبارتست از: نتایج سریعتر، زمان بهبودی سریعتر و درد کم یا بدون درد.

روشهای بدون جراحی بینی چیست؟

روشهای بدون جراحی شامل تزریق ژل و چربی برای پنهان کردن مشکلات ظاهری بینی است. برخلاف روشهای جراحی، این روشها موجب میشوند که فرد نتیجه ی سریعی را در کمترین زمان بهبودی بدست آورد. وقتی نامتوازنی بینی در حد کمی است، روشهای بدون جراحی میتواند نتایج مطلوبی به فرد بدهد و باعث بهتر شدن ظاهر شخص شوند.

افرادی که برای زیبایی بینی به دنبال عملهای جراحی هستند، ممکن است شگفت زده شوند که میتوانند از روشهای بدون جراحی هم استفاده کنند. این روشها میتوانند جایگزین خوبی برای روش رینوپلاستی باشند.

روش های بدون جراحی سریع

روش های بدون جراحی بینی اکنون خیلی راحتتر و سریعتر از قبل شده اند. این روشها موجب میشود تا فرد بدون عمل جراحی به شکل ظاهری دلخواه بینی دست یابد و اعتماد بنفسش افزایش یابد.

روشهای بدون جراحی برای چه افرادی مناسب است؟

لیفت بینی بدون جراحی برای افرادی مناسب است که بدون عمل جراحی میخواهند به نتایج سریع و دلخواه دست یابند. متاسفانه این گزینه برای افرادی که دارای ناهنجاری های زیاد بینی و به دنبال کوچک کردن آن هستند مناسب نیست و این افراد باید از روشهای جراحی استفاده کنند.

آیا روشهای بدون جراحی بینی درد آور هستند؟

...

ادامه متن را در لینک زیر ببینید: 

4 نکته بسیار مهم که پیش از انجام لیفت بینی