سفارش تبلیغ
صبا ویژن

15 تا از خواص و مضرات ثابت شده عرق یونجه که شما را شگفت زده میکن

مطالب بسیاری درمورد خواص و مضرات عرق یونجه در اینترنت موجود است که بسیاری از آنها علمی و ثابت شده نمی باشند. ما در این مطلب نتایج جدیدترین تحقیقات علمی چند مجله پزشکی معروف دنیا درباره فواید و ضررهای یونجه و عرق آن را به شما معرفی می کنیم.

محتوای تغذیه ای یونجه

گیاه یونجه (alfalfa) سرشار از مواد مغذی است و بنام پدرهمه ی غذاها شناخته میشود. سیستم ریشه ی گسترده ی آن موجب جذب مقادیر زیادی موادمغذی از خاک میشود. یونجه حاوی ویتامینهای A, D, E, K و کل ویتامینهای B است. همچنین حاوی موادمعدنی مانند پتاسیم، آهن، فسفر، بیوتین، نیاسین، منیزیم، فولیک اسید و کلسیم است. مهمتر از همه ی اینها، یونجه حاوی مقادیر بالای پروتئین و اسیدآمینه است.

فواید یونجه برای زیبایی

اول مزایای یونجه برای مو است. افرادیکه مشکل ریزش و نازک شدن مو دارند، یونجه گیاهی مناسب برای آنهاست. محتوای ویتامین آن، موجب افزایش گردش خون در پوست سر میشود و آنتی اکسیدانها را برای فولیکولهای مو فراهم میکند. موادمغذی دیگر هم همچنین برای بهبود و درمان ریزش مو عالی هستند. پروتئین موجود در یونجه هم همچنین موجب رشد موی سالم میشود. دیگر ماده ی مغذی مفیدی که در یونجه وجود دارد، silica است که موجب رشد سالم تر مو و همچنین تقویت مو میشود.

...

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید کل متن را ببینید:

15 تا از خواص و مضرات ثابت شده عرق یونجه