سفارش تبلیغ
صبا ویژن

14 تا از فواید و مضرات کیوی طبق تحقیقات 2019 که شما را متعجب میک

در این مطلب طبق جدیدترین تحقیقات روز دنیا، فواید و مضرات کیوی که کاملا به لحاظ علمی ثابت شده هستند را به شما معرفی می کنیم و سپس با نکاتی که در مصرف کیوی باید به آنها دقت کنید می پردازیم.

کیوی دارای مزایای بسیار زیادی برای سلامتی است. تکه های سبز رنگ این میوه بسیار جالب و زیباست. از جمله مزایای کیوی میتوان به بهبود هضم، کنترل فشار خون، جلوگیری از آسیب به DNA، تقویت سیستم ایمنی، کمک به کاهش وزن، بهبود سلامت دستگاه گوارش، کمک که خارج کردن سموم از بدن، کمک به مبارزه با بیماری ها، مفید برای بیماران دیابتی، پیشگیری از دژنراسیون ماکولا یا تباهی لکه زرد (شایعترین علت کوری در افراد مسن)، ایجاد تعادل قلیایی، جلوگیری از یبوست، پیشگیری از سنگ کلیه، کمک به بهبود خواب، حذف رادیکالهای آزاد و مفید برای زنان باردار اشاره کرد.

کیوی مانند یک تخم مرغ خزدار است! درست است که این میوه در ظاهر ساده است اما درون آن رنگ سبز زیبا و مزه ی عجیب و غریبی دارد. درون میوه ی آن دانه های سیاهی وجود دارد که عطر و طعم بی نظیری دارد. این میوه به انسان تازگی و طراوت میبخشد. شایعترین نوع کیوی وجود در بازار کیوی هایوارد است. دیگر نوع آن کیوی طلایی است. کیوی طلایی پوست برنزه مانندی دارد و درون آن زرد رنگ است، مزه ی این کیوی ترش تر از کیوی سبز است و طعم گرمسیری دارد. مزه ی کیوی سبز بصورت ترکیبی از توت فرنگی، آناناس و موز شناخته میشود.

ارزش تغذیه ای کیوی:

...

ادامه مطلب را با کلیک بر روی لینک زیر بخوانید:

14 تا از فواید و مضرات کیوی طبق تحقیقات 2019